Saturday 14 December 2013

Dialah Teman Dialah Sahabat Dialah Penguat Semangat

Hah ni la die buah hati saya ...dia la teman di waktu saya senang,susah,gembira,sedih....die sentiasa ada ....dia ada insan kedua terpenting dalam hidup saya ...yang pertama tentula keluarga saya ,mak bapak saya...bila sy berjauhan dengan keluarga saya ..si dia la slalu teman saya pergi ke mana2 ...bawak saya keluar jalan2 ...makan2...minum2..shopping2.. heheehehe ... alhamdulillah saya bersyukur sangat ada dia... Saya selalu berdoa supaya hubungan kami kekal ke jinjang pelamin and ke akhir hayat...saya harap di dapat membimbing saya ke jalan yang lebih baik dan yang di redhai ALLAH s.w.t....amin... Walaupun banyak rintangan yang kami hadapi ..kami berjaya menempuhi bersama...saya terima segala kekurangan dan kelebihan dia...sayang saya padanya tidak pernah berubah..saya tetap akan berada di sampingnya ketika susah ataupun senang ...cewaaaahhhhhh jiwang plak dah...k la nanti kiter update lagi pasal awak ok ..LOVE..

No comments:

LInkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang